ZLATÝ DÁŽĎ ZLIAV 💛 ZĽAVY až 60 % ☔ Bude kvapkať, alebo rovno pršať?
Partner of Notino

REKLAMÁCIA A VRÁTENIE TOVARU

Nesplňuje doručený tovar vaše predstavy, alebo sa niečo nepodarilo a nefunguje, ako má? Potrebujete vyriešiť reklamáciu alebo výmenu? Žiadny strach, je to jednoduché.



Výmenu alebo vrátenie tovaru je možné uskutočniť do 14 dní od obdržania zásielky. Keďže ide o tovar „intímnej povahy“, vzťahuje sa na neho výnimka zo zákona a tento tovar je možné vrátiť alebo vymeniť iba v prípade, že nebol použitý, rozbalený a vybraný z ochranného obalu.

Postup vrátenia tovaru / reklamácia tovaru

krok 1

Krok 1

Vyplňte elektronický reklamačný/vratkový formulár tu.

krok 2

Krok 2

Tovar starostlivo zabaľte a označte ho číslom objednávky alebo číslom reklamačného / vratkového formulára.

krok 3

Krok 3

Vyberte si z dole uvedených 2 možností, ako doručiť tovar späť k nám.


Zvoľte jednu z dvoch možností dopravy

Odosielaný tovar starostlivo zabaľte ideálne do krabice, aby nedošlo k poškodeniu a odošlite cez vybraného prepravcu.

zasilkovna

Zásielkovňa

Balíček odošlite cez pobočku Zásielkovne, ktorá prijímá zásielky. Pre odoslanie späť k nám stačí nahlásiť kód 90779973. Štítok vytlačí a na balík nalepí obsluha na danej pobočke. 

Tento druh spätnej dopravy máte zadarmo.

gls

GLS

Pre odoslanie môžete využiť tiež kuriéra GLS, ktorý balík prevezme v daný deň na Vami zvolenej adrese. Tento spôsob dopravy si zvolíte v online formulári.


Tento druh spätnej dopravy máte zadarmo.

posta

Vlastný spôsob dopravy

Balíček je možné odoslať Slovenskou poštou na adresu:
Trinet Corp s.r.o., P.O.Box 179, 02201 Čadca


Náklady tejto prepravy si odosielateľ hradí sám.



Dôležité informácie

  • V prípade, že ste k nákupu dostali darček zadarmo a odstupujete od zmluvy formou vrátenia tovaru, prosíme o vrátenie prijatého darčeka. 
  • Stav Vášho vrátenia/reklamácie môžete sledovať jednoducho v aplikácii Retino. Pokiaľ vrátenie/reklamáciu založíte online cez dole uvedený elektronický formulár, odkaz pre sledovanie stavu Vášho prípadu a priamu komunikáci so zákaznickým servisom Vám zašleme hneď emailom. V opačnom prípade až v momente, kedy Vašu zásielku príjmeme na náš sklad. 
  • V prípade, že ste platili cez platobnú bránu (platba kartou), bude čiastka vyplatená na kartu, z kterej platba prišla. V prípade platby na dobierku, alebo klasickým prevodom, prevedieme finančné prostriedky na účet, ktorý uvediete pri zakladaní prípadu online. 
  • Reklamačný poriadok je súčasťou obchodných podmienok.